Go to Hell (666)

Peklo! Pojem, který hýbe lidstvem. Pojem, který v dávných dobách používali mocipáni k zastrašování tupých věřících. Pojem, který se stal mnohým vysvobozením z běžného života. Pojem, který pro mně znamená hrozně moc. To je Peklo. Ona země zaslíbená, kde masochisté jako já prožívají své slastné orgie. Země, kde v sexu neexistují omezení a vyžije se tam opravdu každý úchylák. Pedofilové jsou znovu a znovu vysáváni malými dívkami, fetišisté topeni v mateřském mléce, zoofilové kastrováni svými oblíbenými miláčky... Peklo je prostě ono místo, kde by chtěla ukončit svou cestu většina z nás. Jenže... Jenže v těch zbývajících deseti procentech, kteří se Pekla štítí jak čert kříže, je i hlavní hrdina této hry, který ač za živa vzorný, poctivý, počestný...blablabla..., dostal se omylem do spárů našemu hodnému strýčkovi Satanovi a nelíbilo se mu to. A tak chtěl pryč. Chtěl do Ráje, kam se celý život tak těšil (idiot...pozn. Smooth). Samozřejmě, že co jednou Peklo přijme, to už nevydá (komu by se taky odtamtud chtělo, že?) a tak se okamžitě sešikovaly všechny pekelné potvůrky a v rámci cti Satanovi se pustily do plánu, jak zadržet našeho malého drzouna (teď nemyslim toho co máte v trenkách, ale hlavního hrdinu naší hry). Jestli se jim to povede nebo ne, to už záleží jen na vás. Pokud budete jako já, nebudete mít sebemenší motivaci k opuštění pekla a proto bych tuto hru doporučil zarytým pánbíčkářům (mor a cholera na vás!...pozn.Raven).

Hra GTH se zdá býti už od prvního pohledu druhu arkádovitého. A musím vás ujistit, že tento pohled není klamný. S malým panáčkem procházíte pekelné bludiště, zabíjíte pomocí vrženého kříže pekelné potvůrky a hlavně hledáte východ do Ráje. To je tak všechno, co musíte dělat. Autoři se snažili, aby na vás GHT působila hrůzostrašně, ale přiznejme si, co hrůzostrašného se dá vytvořit z grafického potencionálu Spectra. Správně, celkem nic! Člověk se spíš podiví, co se všechno podařilo autorů vměstnat do 48kB paměti. Ať totiž přijdete do jakékoliv lokace, všechno se bude hýbat a svíjet v křečích. Gilotinky budou utínat hlavičky, oběšenci se budou houpat na provázku, z hrobů budou vylézat zombíci, hlavy budou drceny mezi dvěma stěnami s bodáky, atakdále, atakdále... Prostě morbidní srdce hráčovo si opravdu přijde na své!

Po grafické stránce bych hru hodnotil velmi kladně, neboť je vidět, že si na ní autoři dali velmi záležet. S hudbou a zvuky je to horší. Ať jsem napínal uši jak jsem chtěl, nic jsem neslyšel. Zřejmě to bude tím, že náš hrdina ještě než zemřel, ohluchl. Celkově bych vám tuto hru vřele doporučil. Pánbíčkáři si zde splní svůj odvěký sen spočívající v posílání pekelných bytostí do věčných lovišť a lidičky jako já zase přídou na nové způsoby, jak mučit své kamarády!.....Tak Ravene vidíš tu vidličku? Kruch! Už jí nevidíš, cha - cháááá!

Amiga, PC, ST, MAC, C64, ZX.../ 68000, 286, Z80 / 512, 640, 48kB / 2DD FDD, 2MB HDD
9/10 -misticjoe-