Min. požadavky:     PC XT, 640kB RAM, EGA
Grafika: 8/10
Hudba: 2/10 PC
Zvuky: 3/10 PC
Zábava: 9/10
Hratelnost: 8/10

Arkády ohromě miluju. Snad proto, že jsem ve své podstatě pořád amigista nebo proto, že jsem se narodil s džojem přilípnutým na hlavě a ten snad patří nejvíce k arkádám. A právě tato hra není nic jiného, než další z jejich řad. Ale není to hra ledajaká! Patří mezi prvotinky z dílny ID Softu! Už tady se projevuje jejich morbidnost, kterou jsme na plno pocítili o dva roky později u DOOMa. Ale o co tu vlastně jde.
To sis to jednou takhle ráno kvačil na svou obvyklou procházku po své cestě a po své ulici, kde stály tvé baráky a všude byly tvoje květiny ... dóst! No... A jak takhle jdeš, co nevidíš. Támhle běží člobrda se sekyrkou v hlavince a za ním několik polorozpadlejch roztomiloučkejch žombíků {Mercy neutíkej... Mércy... Já tě hrozně miluju... Mercy... Ne, Johny ne! Próóč... Budem se mít dobře... Je to krásný... Johny prosím ne... Ale Mercy, já tě hrozně miluju a chci bejt jenom s tebou... Tak teda jo. KŘUP! Áchhhrhrh... ...Noc oživlých mrtvol&Raven}. Moc se ti zalíbili a proto jsis jednoho odchytil a ochočil. Každej den si mu nosil čerstvý mozečky. Úmrtnost pacientů ve tvých nemocnicích podivně stoupala a tvůj žomboň tloustnul a tloustnul. Tak tedy bylo vše hezky v pořádku až jednou. Odejel jsi ve svém prostém Lambordžíny Kountač na nákup a tvůj žombák si udělal mejdan. Pozval si spousty svých přátel jako babky Kozojedky, strejdu Fredyho De Krůgra, ptáka Holubáka a samozřejmě spousty zombíků - se rozumí, že bez tvého svolení. Když jsi to při návratu zjistil, tak tě to tak namíchlo, že jsis došel do džípu pro brokovnici a rozhodl ses to všechno vystřílet. K tomu ti dopomáhej Satan a nekonečně nábojů.
Hlavní podstatou hry je všechno postřílet a dostat se k hlavnímu závěrečnému špatňákovi...toho zabít teda taky...myslim...nebo néééé? Jo! Rozhodně jo! Většinou vám budou stačit na nepřátele dvě kulky, ale pozor! Nabíjení není jako v DOOMovi, že byste hned za chůze vrazili do brokárny další náboj, to ne. Tady se musíte hezky zastavit a dát paňácovi čas, než tam dorve náboje. Nábojů do brokovnice je sice nekonečno, ale moc se neradujte, protože váš hrdina může často umřít a životy máte jen tři! Váš hrdina sice přežije bez újmy na zdraví pád z výšky ctyřpatrového domu, ale kudla v obličeji mu už živůtek uzme. Stejně tak jakýkoliv kousanec od zomboně. Problém je v tom, že zomboň se k vám musí doplížit, aby vám něco mohl udělat, kdežto babky Kozojedky po vás hoděj kudlu z jakýkoliv dálky a když nestihnete vyskočit, je s váma ámen-kámen.
Všechno je zpracováno ve výborné EGA grafice, čímž bych nechtěl říct, že 16 barev v 320x200 je bůhvíjak sqělý, ale grafik si dal záležet a tak i z těch 16-ti barev dokázal udělat docela slušné prostředí. To ostatně můžete posoudit z okolo se povalujících obrázků. Pokud se rozhodnete hrát hru se zvuky, tak vás musím upozornit, že bez pevných nervů dopadne váš spíkr stejně jako múj, který visí za drátky na stěně za monitorem. Zvuky jsou totiž hrozivý a ještě teďka mě z nich bolí hlava. Rozhodně se mi z ale nedělalo špatně z grafiky jako u DOOMa (na mý pětasedmdesátce s 3D akcelerátorem to dělá celkem hrozivej framerate, kterej na mě působí hůř, jak horská dráha - 98 frejmů za jednu sekundu je přecijenom trochu moc i na můj želudek), protože na rychlosti vykreslování se toho moc nemění. Celý to ovšem na mě zapůsobilo jako velice dobrá a zábavná hra, která rozhodně stojí za ty dva dny paření, který jsem do ní vložil. Měla by vám stát také alespoň za ty dva dny, né-li ještě za víc.