Artworx Strip Poker (Artworx)

Člověk je stvoření perverzní, neřku-li úchylné a tak chce mít sex všude kam se podívá (samozřejmě jsou i vyjímky v podobě frigid a puritánů). A tak se nikdo nemůže divit, že s nástupem počítačů chtěl mít svoji oblíbenou činnost i na jejich obrazovkách (jen jsem ještě nikde nenašel simulátor orgií veverek...). A tak začaly vznikat firmy, které z toho začaly těžit!

Jednou z nich je bezesporu firma Artworx, která  na poli erotických her figuruje už bezmála čtrnáct let a za tu dobu vydala už pěknou řádku kvalitních fláků. Do podvědomí hráčů se zapsala především svými strip pokery, o kterých by měla vlastně být tato recenze. Takový strip poker je super věc, když ho hrajete se spoustou holek (nebo kluků, pokud jste dívka nebo teplouš) a ještě lepší je na jeho závěr uspořádat menší orgie, ale o tom vám nemusím vyprávět, protože jste určitě takovéto akce pořádali na základce také. Princip hry je prostý: prohráli jste, sundejte nějakej kus oblečení a ve chvíli, kdy už na sobě nic nemáte, uveďte se do polohy, aby si vás mohli ostatní detailně prohlédnout, případně prohmatat. Jednoduché, prosté. A tím se dostáváme k první nevýhodě počítačových s-pokerů - dívka s kterou hrajete je velice nepohyblivá a tak vždy uvidíte jen to, co vám chce ukázat a ne to, co byste chtěli vidět. Navíc proti svléknutí posledního svršku nijak neprotestuje a tak přijdete o onu zábavu, kdy se na ní můžete vrhnout a jakýmkoliv způsobem ho z ní sudat... Takže jednou větou - pokud jste už někdy v životě zažili pravý s-poker, tak ty počítačové vás asi brát nebudou, ale zase na druhou stranu, pokud jste desetiletej cucák, co si ho honí v koupelně a představuje si při tom svoji učitelku matiky, pak u počítačových s-pokerů asi prožijete i zbytek své puberty a možná celý život, protože s vysmahlym pařanskym xichtem vás žádná holka ani nebude chtít. S-pokery jsou také skvělou formou odreagování po nějaké náročné kalbě a také dobrým afrodiziakem, protože vás nutí k představám a pokud po takových deseti minutách hraní nemáte po ruce jednu ze svých dražších poloviček, pak Onanis s váma!
     S-pokery firmy Artworx prošly od svých spectráckých počátků velkými změnami a dnes již na PC platformách dosahují docela kvalitního vzhledu, i když co je to za umění nafotit a nascanovat pár holek. Asi největší výhodou je importování svých fotek a tak si můžete udělat poker plnej vašich bejvalek.

ZX Spectrum, Amiga, ST, PC / Z80, MC68000, 286 / 48kB - 1MB
7/10 -misticjoe-